Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ime: Sarah Kay

Lokacija: Neuhvatljiva dimenzija X

O meni: ...ima toliko toga da se kaže.

Volim: ...da zapetljam do besmisla...kažu.

Ne volim: Statičnost.

Muzika: ...me pokreće, razmnožava misli, budi maštu.

Knjige: ...poređane na polici (sliku iste šaljem na zahtev).


Blog hostuje: BlogHr

23.02.2008.


. : . pismo (hvala ViRiVi)
. : .


"lose se osijecan....kao da izdajem vlastite ideje, uvjerenja i "propovijedi" kad su ovi nasi idioti prosvjedovali za generaleu Splitu smija san se i gleda to na TV uz ironicne komentare.... dosta poznanika i prijatelja iz Srbije me pitalo za taj trenuta u stilu:"jel bi se meni nesto dogodilo da ja dodjen u Split na lito?"

hahha...prvo bi se nasmija u sebi ili naglas i odgovorija:"ma pusti kretene" i naravno da se nikome nebi nista dogodilo sad je situacija ista...samo smo zamijenili uloge... naravno da virujen Stasi i Violeti, uzivaju moje maksimalno povjerenje s obzirom kako smo se upoznali i sta su sve napravile i cine za nas...virujen i Cefu...iz istih temelja... ...ja san kao i vecina ekipe u bendu tajio svojima doma nas odlazak u Srbiju...cisto da se bezrazlozno ne brinu...al, jebiga...moji su fanovi ST!llness-a i prate nasa kretanja na internetu...

Otac: "Jesi ti normalan!?"

Majka: "Nemoj molin te!"

Ja:"Pa majko,... tata...pa nije 91.,idemo kod prijatelja u Vojvodinu,to su sve ljudi koje znamo, jedva cekaju da dodjemo."

Majka: (preturajuci po mojoj torbi): "di ti je putovnica?,daj mi putovnicu, ne ides ti nigdi, jesi lud? oces da mi srce otkaze?!!"

Otac: "misli na mater, znas da nece spavat, imaj obzira, odes li ne obracaj mi se vise"

u takvoj situaciji covik se osijeca NEOPISIVO JADNO.... pogotovo covik ka ja citav zivot sanjam promjene na bolje "borim" se protiv "kanibalizma" i javno to propovijedan zadnjih godina gorljivo zagovaran sve najblize prijatelje do najdaljih poznanika i neznanih ljudi vjerujen i pokusavan djelovat po :"Misli pozitivno i nista ti nece bit" i dalje u to virujen al opet dolazin do trenutka kad moran birat prema kome cu ispast pizda prema sebi (u tu kategoriju spadaju: ja, moje ideje, stavovi, MOJI PRIJATELJI, BEND!!!, I SVI LJUDI KOJI VOLE ONO STA ST!llness radi i podrzavaju to pa to katkad dovede do jakih prijateljstava kao u slucaju sa CHAKKOM, CEFOM, STASHOM I VIOLETOM) sve vas svrstavam pod SEBE jer me hranite i gradite od kad se znamo ili prema roditeljima (koji su me stvorili, othranili i jos me hrane i odgojili) koji su i glavni krivci za moje stavove i svjesnost o ljudima, al su starci i neke stvari in se vise ne daju objasnit, a njihovo je misljenje (S KOJIM SE JA , NARAVNO, NE SLAZEM) da ne trebam ici (a oni su me gradili do nedavno i jos me materijalno hrane) kako god bilo i sta god odlucija NEKOGA IZDAJEM (nije pretjerivanje, stvarno se tako osijecam!!!)

dakle, nalazim se u situaciji kao prije par godina kad san pri ostrom protivljenju staraca odluciva hocu li se nastavit bavit ozbiljno ovim cime se sada bavimo svi zajedno (svima je jasno da se nebi uopce poznavali medjusobno i o ovome raspravljali da sam ih tada poslusa) medjutim, tada moji nisu mislili da je moj zivot ugrozen pa nije to stvaralo toliku paniku sad to smatraju i ucjenjivacki se odnose prema meni "za moje dobro", s tim da znam sta ce bit s majkom ako odem (mozete se smijat tome i mislit da serem, al znam o cemu pricam jer ih ka i vi svoje dobro poznajem) +mislin, nije li ovo smijesno-prican o tome da mi starci "ne daju da iden u Srbiju" DOBIJAJU ME NA OSJECAJE! ja majku ne mogu odbit kad me nesto moli...a ne moli me cesto...cak se i ne mijesaju u moj zivot i ne govore mi odavno sta da radin, a sta ne... uostalom svi imate starce i siguran san kad ste u situaciji da oni pocnu histerizirat i srat da ih poslusate samo da se smire jer pazite na njih...obecate im nesto kad vas mole i shvatite da to sad morate ispunit

sada dok ovo pisem je Petak 22. veljace ili februara 15 i 45 sati....razminija san mejl sa Musom, chat sa Violetom, pisen ovo i spremam ovu poruku u odlazne cekan da moji doma dodju ...da jos jedanput porazgovaramo...nebi li in objasnija da ipak cetnici ne kolju po ulicama pazove i bora... da prespavam do sutra (SUBOTA tj. danas)....da opet porazgovaramo i sjebemo zajednicki rucak (ako ne ispadne tako ovo cu obrisat)... a ako ispadne da nakon rucka kazem dragi Yuri i svi voljeni koji spadate pod moje (pravo, sadasnje) "JA" govori vam moje "drugo JA" (sin Suzane i Srdjana) da sam ipak odlucio iznevjerit vas sve iskljucivo zbog zdravlja moje majke i ne ici u Srbiju u nadi da se slazete da je opravdano progutat vlastita uvjerenja iz gore navedenog razloga.... mozda san sve ovo predramaticno napisa, al, ponavljam, stvarno se tako osijecam zao mi je sta je ovako i sta zbog mene sad gubimo jednu bitku s primitivizmom... SVE VAS PUNO VOLI VAŠ YURI...vidimo se u srijedu u Zagrebu, a nadam se i u Srbiji STA PRIJE....
"





- 21:45 - Komentari (5) - #