Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ime: Sarah Kay

Lokacija: Neuhvatljiva dimenzija X

O meni: ...ima toliko toga da se kaže.

Volim: ...da zapetljam do besmisla...kažu.

Ne volim: Statičnost.

Muzika: ...me pokreće, razmnožava misli, budi maštu.

Knjige: ...poređane na polici (sliku iste šaljem na zahtev).


Blog hostuje: BlogHr

03.02.2008.


. : . glumci bez lica
. : .


Život je pozornica na kojoj pojedinci ostvaruju svoje ničim izazvane glumačke snove, tuđom voljom.

Život je litica sa koje se strmoglavljuju želje i snovi povređenih.

Život je misao oblikova dušom onoga koji razume.

Skulptura koja tom prilikom nastaje je uglavnom nepravilnog oblika, ali to ne umanjuje njenu vrednost, niti vrednost umetnika. Štaviše, budi maštu. Razgaljuje vibracije netaknutog prostora.

Život je čudo...ono još uvek neotkriveno.


Dobro veče.
Ja sam Sarah Kay, a ovo je moj vodič kroz dimenziju X.




- 14:52 - Komentari (2) - #